Hei!

Dette nyhetsbrevet er i en serie hvor vi sender deg korte tips om de viktigste funksjonene i HEAL slik at det blir enklere for deg å bruke appen og introdusere deg for funksjoner som du kanskje ikke har tatt i bruk enda.

Vi har gått igjennom forumet, covid-19-modulen, oversikt over medisin-modulen, hvordan legge til ny medisin, pilleboksen, etterlevelse og sette medisin i pause. Denne gangen forteller vi om dagsform-funksjonen. Med den kan du få oversikt over hvordan du føler deg over tid.

Vi har lagd en introduksjonsvideo for dette: https://youtu.be/HWOcxlAvu8s

dagsform video

Her går vi igjennom:

  • Hvordan å legge til, endre og slette en dagsform
  • Velge hvordan du føler deg for 5 viktige symptomer på en skala fra 0 til 10:
    • Humør
    • Søvn
    • Appetitt
    • Energinivå
    • Smerter
  • Merk at siden søvn er en del av dagsformen, så kan du bare kan legge inn én dagsform per dag.
  • Det er anbefalt at du registrerer dagsformen på samme tid hver dag. For eksempel kan du velge å registrere dagsformen på kvelden, med hvordan du føler deg da og hvordan du sov sist natt. Eller du kan registrere dette på morgenen, hvordan du følte deg i går og hvordan du sov sist natt. Men hold deg til en av måtene.
  • Se dagsformene grafisk. Velg siste 7 dager, 30 dager, eller alle målingene

Vi setter stor pris på om du er med på å spre budskapet om appen HEAL! Til de du kjenner, i Facebook-grupper, til helsepersonell og alle som du tror kunne ha nytte av HEAL.

Som alltid, har du noen kommentarer, spørsmål eller gode ideer, så bare svare på denne eposten, vi setter stor pris på å høre fra deg!

Vennlig hilsen HEAL-teamet